Min födelsedag igår

Vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera här men det är kul att så många kommer in och kollar iallafall!

Jag har varit sjuk en vecka, något slag av influensa. Jag mår inte så mycket bättre men måste till jobbet sen och jobba några timmar. Igår fyllde jag år, äntligen ett år äldre!! Även om jag var sjuk, städade jag och gjorde lägenheten fin. Vid sex kom familjen hit, vi fikade och pratade flera timmar. Jag fick jätte fina presenter och jag är väldigt nöjd! Jag och Anton avslutade kvällen med tacos och mys framför tvn.

Jag kunde inte sova i natt, vaknade hela tiden av att snoret rann och av hostan. Jag hade tänkt att sova länge idag för att kroppen äntligen ska bli frisk men så blev det inte. Jag vaknade vid tio tiden, gjorde frukost och la mig med täcket i soffan och kollade på dem två senaste avsnitten av BigBrother. Ska snart in i duschen och försöka fräscha till mig, vid fyra ska jag till jobbet och jobba två timmar. Ingen aning om hur det kommer att gå, är inte peppad och har ingen energi i kroppen men man får göra det bästa av situationen. Ska jobba torsdag, fredag och lördag sen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: