Min balklänning är klar


Det har varit en lång dag även om vi inte gjorde så mycket i skolan. Har bara en grej kvar att göra i skolan och det är ett sminkprov. Sen är allt klart!!!! Det är så himla skönt, jag är fruntansvärt skoltrött och har verkligen kämpat med de sista uppgifterna för att bli klar så fort som möjligt.

Efter skolan åkte jag och lämna grejer på salongen som jag lånade till delprovet. Efter det drog jag hem till Anton för att äta och testa min balklänning som är helt klar!!! Den satt som en smäck! Jag längtar till balen som är på lördag. Senare drog jag hem till Lina, vi åkte och handla och sen har vi degat och pluggat hemma hos mig. Vi gjorde även lite mat. Pasta med saffransås, lök och paprika, det blev så gott! Nu är jag helt död och skulle bara vilja ta en lång dusch och sedan sova men måste plugga till det sista provet som är i morgon. Är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: