Kaffe & plugga mängder av frisörteori

Jag vaknade vid sex i morse och hade svårt att somna om igen. Jag vet inte hur länge jag låg och vred mig men somnade till slut. Efter det sov jag som en sock och vaknade vid ett!!!!!! Fick en chock när det var så mörkt i rummet när jag vaknade till och klockan var vid ett. Det är det som är farligt dessa dagar när man inte ställer klockan och det är grått väder ute. Man lurar sig av mörket! 

Det var skönt att äntligen fått sova ut men ångrar lite att jag inte ställde klockan iallafall. Nu har jag ätit en stor frukost, plockat lite och nu sitter jag med ett ton saker att göra inför delprovet. Ska plugga teori idag och dricka mängder av kaffe för att kunna koncentrera mig! Föresten så mår jag mycket bättre idag men måste ta det lugnt några dagar framåt så jag inte blir sämre igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: