Genomförkyld

Igår morse vaknade jag med hög feber, huvudvärk och ont i halsen. Den senaste veckan har jag slarvat med mina vitaminer jag har två gånger om dagen, t ex aloeveran med fler. Alla mina vitaminer håller bort sjukdomar osv men nu drog jag åt mig allt när jag hade glömt att ta det i några dagar.
 
Idag vaknade vi runt tio tiden, har inte kunnat sova så bra i natt. Jag vaknade flera gånger av att jag låg helt genomsvettig. Runt lunch tiden åt vi frukost och sedan försökte jag städa lite. Jag orkade iallafall med att städa åt Musse och dammsuga. Anton var snäll och tog disken med mera. Det är skönt med hjälp när man inte orkar så mycket. Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt, vi åkte hem hit till Anton så jag kunde tvätta. Nu har jag vilat, kollat på några avsnitt jag missat av Vampire Diaries, ätit lite för mycket gott och myst med mitt hjärta. Nu ska jag försöka bli klar med tvätten, kolla på lördags-tv och knarpa Ipren..

Kommentarer
Postat av: Mammi
2014-05-03 @ 23:43:50

Älskade, goa du! Kryapådigkram från mig!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: