Delprov nästa vecka

Har nog aldrig haft en jobbigare söndags-ångest som den jag har idag. Mår riktigt dåligt över den kommande veckan och allt som kommer att hända. Har delprovet på torsdag, är fruktansvärt rädd och nervös. Jag har ingen aning hur det kommer att gå och det skrämmer mig. Jag måste plugga dag som natt inför teoriprovet för att kunna känna mig säker. Jag önskar att jag hade tagit mig i kragen för flera månader sedan med teoribiten. Men det är lätt att vara efterklok nu.. Jag är så himla skoltrött och vill bara ta studenten så att skolan kan ta slut. Jag har tusen tankar i huvudet, allt är rörigt och vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag var på praktiken igår och tränade sista gången på frisyren jag ska göra på mamma.

Jag hoppas med hela mitt hjärta att allt kommer att gå bra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: