Är helt slut

Runt halv sju åkte jag och hämta grejer till delprovet på ena salongen, har lite mer grejer jag behöver som jag ska hämta på salongen nere på stan i morgon. När jag kom hem strax efter sju satte jag mig direkt och plugga. Jag har pluggat massor nu sedan dess men har även tagit lite korta pauser. Då har jag städat, kollat packning till delprovet, städat i min garderob och fixat lite att äta på. Nu är jag egentligen helt slut men måste kolla igenom vissa saker iallafall.

Det är så himla mycket jag måste hinna med i morgon, massor med plugg, packning och små fix. Det kommer bli en sen och nervös natt, får se om man kommer kunna sova av all nervositet... Jag börjar vid tolv i morgon och det ska bli så skönt att få sova några extra timmar efter två stressiga och långa dygn. Det kommer att vara värt det i efterhand när man vet att man har gjort sitt bästa till hundra procent. Nu ska jag fortsätta att läsa! Godnatt alla andra! 




Kommentarer
Postat av: Mammi
2014-05-14 @ 00:55:39

Duktiga, duktiga du!! ❤️❤️❤️❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: