Är fortfarande sjuk

Det var en redig influensa jag åkte på. Den vill absolut inte försvinna, har mått lika dåligt nu i fem dagar. Det är riktigt jobbigt nu när det är en hel del som händer i skolan och jag som äntligen hade fått igång träningen. Som ni sett så har det blivit riktigt dålig mat på sistone, gott har det varit men det var inte värt det känner jag nu... Idag har jag ätit bra mat och ska försöka med även om man vill trösta sig med skit mat. I två dagar har jag fått hjälp och sällskap hemma hos Anton och hans föräldrar. Det är inte kul att få ligga hemma helt själv och göra allt själv när man är sjuk. Även om jag har/är sjuk så har vi fått mycket gjort när det kommer till lägenhetssökandet, det är typ det ända jag har fått gjort. Det är mycket på gång och många visningar på lägenheter men mer säger jag inte. VI väntar på lite saker så ni får reda på det när allt är bestämt till 100%.
 
Annars idag vaknade jag runt tio tiden, försökte att få i mig lite frukost och sedan låg jag kvar i sängen till cirka 16 tiden. Jag kunde absolut inte göra något innan 16, min kropp sa ifrån rejält när jag reste mig upp och försökte gå. Runt 19 tiden åkte Anton med mig hem så jag kunde få duscha, umgås med min lilla hårboll och småplockade lite. Bara efter det lilla jag gjorde, så känns det som att jag har en stor degklump i huvudet. Har ont i ögonen, huvudet, magen, halsen, öronen och har fortfarande feber. Att gå till skolan kommer inte ens på tanken, jag skulle aldrig klara av en timma ens. Jag skulle ändå fått åka hem igen efter 20 min, så lite orkar min kropp.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla lite serier. Ska se om det går att somna lite tidigare denna kväll! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: