Tacos & Grey's

Är så trött efter denna långa dag i skolan. När jag kom hem bytte jag om till myskläder och slängde mig ner i soffan. Kollade några avsnitt av Grey's och åt tacos. Anton kom lite senare så då kollade vi på Top model Sverige och Talang. Har precis kollst klart på ännu ett avsnitt av Grey's medans mitt hjärta ligger och sover bredvid. Finns ingen finare än honom.

I morgon är det dags för ännu en lång dag i skolan och antar att jag inte ska göra så mycket mer än så. Jo just, måste bestämma mig om jag ska köpa studentklänningen jag hittade på internet eller inte. Är så fruktansvärt taggad och glad över att det snart är dags för studenten, bal och mycket mer! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: