Härmed laddar jag inför en ny vecka

Denna vecka har nog varit en av de jobbigaste veckorna i mitt liv. Det har snurrat runt miljarder tankar i mitt huvud  dygnet runt och har varje morgon varit rädd om vad som står och väntar dagen därpå. Jag vet inte om detta är det bästa stället att öppna sig på men det är såklart mitt val. Inte ert. Jag har varit hos min pappa varje dag nu denna vecka, älskar honom så jag spricker. Han har gjort sina val här i livet, som oss alla andra. Och jag älskar honom lika mycket ändå. Han är i mina tankar 24/7 och hoppas att han kommer bli bättre och börja må finfint! Världens finaste pappa.


Lägenheten vi kollade på, fick vi inte. Känns lite segt att kolla lägenheter, det tar sådan tid att kolla, hitta och att vänta på svar om man kommer på den man vill ha. De flesta av er vet redan att jag flyttat en hel del under min uppväxt. Så jag vet vad det innebär. Vi har fått reda på en annan fin lägenhet nu som låter intressant! Så nu i veckan ska vi ta tag i det och kolla om vi kan ta den istället. Annara har jag hittat min PERFEKTA balklänning, letar efter en studentklänning men är så otroligt kräsen. Sen har jag köpt nytt matbord (som ska upp när flytten är klar), kollat massor på ikeas hemsida, försökt att planera framåt med studenten, mitt jobb och samtidigt försökt med skolan, jag handskas fortfarande med konstant huvudvärk, yrsel och illamående efter hjärnskakningen. Jag träffar världens finaste kille nästan varje dag som alltid finns för mig, älskar honom så mycket. Finaste Anton.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: