Flyttar om 19 dagar

Jag flyttar om exakt 19 dagar, känns sjukt skönt att få komma bort från mitt område, få en större lägenhet och flytta ihop med min fina Anton. Jag längtar så jag spricker men det är så mycket att göra. Flyttstäda, rensa, packa, sälja grejer, ge bort grejer med mera. Mitt i allt jobbar jag, jag kommer jobba precis hela tiden och är bara ledig den dagen vi tar all packning och flyttar. Skönt att jag kommer få vara ledig den dagen iallafall. 

Idag har vi rensat, kastat säckar med bara skräp, dammsugit, diskat, moppat och har även snyggat till min mörka matta som nu är ihoprullad och fin. Har bara packat tre små kartonger än men nu i veckan kommer ett stort lass med kartonger och då sätter vi igång lite i taget. Kommer inte ha så mycket tid över nu efter jobbet så man för försöka göra så mycket man kan när man väl är ledig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: