Söndag

Jag har haft en riktigt fin helg med mitt hjärta. Ingen av oss kände för att festa så i fredags var vi här hemma hos mig, Lina kom förbi en sväng och sen blev det mys. Igår vaknade jag klockan tolv, tidigaste på länge men håller på att vänja mig vid att gå upp tidigt nu och det går bra. På dagen städade vi lägenheten lite och vid 16-17 tiden åkte hem till honom. Vi förberedde inför alla gäster som sedan kom runt klockan 18-19. Jag vet inte riktigt hur många vi blev men runt 16 stycken. Vi åt god mat, efterrätt, drack gott och jag fick träffa många trevliga människor! Allt tog slut runt tolv, gästerna åkte hem och sedan la vi oss.
 
Idag ställde jag klockan på elva, vaknade och låg och höll på med mobilen någon timma innan Anton vaknade. Det känns skönt att ha vaknat tidigt (för att vara mig) och det ska bli skönt att vänja in sig i sina normala sov vanor igen!! Runt ett gick vi upp, åt frukost, slappade några timmar och åkte sedan hem hit till mig. Nu ikväll har vi ätit lite, jag har duschat, diskat, förberett inför den nya veckan och kollat upp hur jag ska göra med mitt förbannade körkort. Jag har även fixat med viktiga papper och i morgon MÅSTE jag ringa djurkliniken åt min lilla kisse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: