Om mina senaste dagar

Det har varit en tuff vecka. Jag har haft fyra dagar utan stress, en massa måsten, en massa ärenden med mer. Jag har kopplat av, sovit, BARA ätit bra mat, gjort nytta, myst och bara stängt av allt annat. Efter att ha gått ifrån världen och allt stress några dagar, känner jag mig piggare, gladare, mer energi, min kropp är lugnare och jag känner mig samlad. Jag tror att alla skulle behöva stänga av allt några dagar, bara koppla av, sova ut och bara vila upp sig. För mig har dessa dagar gjort mycket inombords och det känns som att jag har rensat bort mycket stress och spänningar.

Som ni sett här på bloggen har jag mest lagt upp vad jag har ätit. Jag försöker även rensa kroppen på allt onyttigt och farligt man stoppar i sig annars. Jag känner mig piggare av att äta nyttigt. Jag har nästan bara ätit bär, grönsaker och frukt. Min mage har inte mått såhär bra på jätte länge! Jag har bara ätit nyttigt sen i söndags och ska fortsätta äta såhär ett bra tag till. Jag har också börjat ta vitaminer som kroppen behöver.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: