En dag i taget

Idag åkte jag till skolan, tog elva tåget med tjejerna. Jag tog igenom mig dagen men jag trodde inte det skulle kännas så annorlunda som det gjorde. Det kändes som vanligt att komma till min fina klass och de tog emot mig varmt! Men efter allt från förra helgen, så ser jag världen på ett helt annat sätt, jag vet inte om det är bra eller dåligt än. Läskigt är det iallafall.

Detta har satt sig väldigt djupt på mig och jag försöker ta en dag i taget. Jag vet att jag kommer få stå ut med 10000 frågor lång tid framöver men jag gör verkligen och ska verkligen göra allt för att klara av och vinna detta. Jag har fortfarande fruktansvärt ont i huvudet och jag märker det när jag försöker koncentrera mig och när jag blir överansträngd. Är även så trött på att inte kunna röra, nudda eller klia på näsan alls, det gör så fruktansvärt ont..Det är så sjukt jobbigt och det kommer nog ta ett tag att kunna släppa det mesta och komma på fötter igen. Är helt slut efter att bara ha varit i skolan på en lektion.

I morgon är det dags för praktik igen, jag har en avfärgning direkt på morgonen. Får se hur allt kommer gå i morgon med all huvudvärk osv. Jag måste även ringa djurkliniken för min fina lilla kisse Musse..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: