Behöver sova

Jag kan inte riktigt placera vad jag är för sjuk, har mått konstigt i flera dagar. konstant illamående, magont, feber och huvudvärk. Jag var hemma från skolan igår och praktiken idag. Egentligen så hade jag behövt stanna i sängen hela dagen idag och typ bara sovit. Men så rastlös och plockare jag är, går jag ändå runt och städar, plockar, diskar och gjorde några ärenden på stan åt pappa idag. Jag ångrar allt nu, skönt att ha städat och att det finns lite rena kläder och att disken är fixad. Men nu kom smällen för allt det, mår verkligen inte bra, migrän. Min kropp vill att jag bara ska sova men jag klarar inte av att bara sova en fredag liksom.
 
Nu inväntar jag mitt fina hjärta och sen blir det mys resten av kvällen. Skönt med sällskap efter att ha varit alldeles själv ett helt dygn. Måste verkligen vila upp mig. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: