Årsresumé

 
-TopModel Event
-PlusAwards
-Spanien, Alicante
-Firat mammas 50års dag
-Festat
-Spanien, Fuerteventura
-Träffat alla mina fina vänner
-Firat Linas 18års dag med fest
-Firat jul med min fina familj
-Uppesittakväll med mina vänner
-Ätit för mycket tjockis mat
-Fått en underbart fin kisse
-Fyllt 18 bast
-Träffade finaste Anton
-Fått en egen lägenhet
-Lärt mig vuxenlivet till 100%
-Gått igenom fruktansvärt jobbiga saker
-Förlorat flera personer som man trodde på
-Fick en tarmsjukdom, IBS
-Åkt till Stockholm flera gånger
-Lärt mig fiska & mycket mer.
 
Tack alla som har funnits vid min sida år 2013, ni är guldvärda! Oavsett om jag har gått igenom otroligt tuffa saker förra året, har jag ändå klarat mig igenom allt. Jag har lärt mig att tro på mig själv, vara stark och att man inte kan lita på vem som helst. Jag har även fått sett flera sidor av många personer som man trodde på och de som lämnat. Jag har valt att gå vidare nu och jag är så mycket starkare nu, även om jag aldrig trodde att jag skulle klara mig igenom allt året ut. Tack för att ni tror på mig, ni vet vilka ni är. Älskar er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: