Gör om här på bloggen

Som ni kanske ser så är det väldigt rörigt på min blogg just nu. Jag håller på att göra om lite och har inte gjort det på ett tag så det är väldigt svårt. Har suttit över en timma nu med bara färgen och letat upp vart man sätter in bilderna på sidan av bloggen. Bilderna ser ut som skit men ska göra om dom bilderna, sätta in nya och flera.
 
För övrigt så har jag mått piss hela dagen, jag mår inte ett dugg bättre men måste till skolan i morgon för vi ska ha färgkurs. Jag är väldigt opeppad, vill bara ligga hemma, sova och bli frisk. Jag var hemma en stund förut, städade och har varit hos mamma sen ett. Jag sov några timmar mitt på dagen och ätit god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: