Be strong dad, love you

Som ni kanske märkt, har jag inte skrivit så mycket här. Det har hänt mycket på sistone och jag måste prioritera viktiga saker i mitt liv nu. Livet är väldigt orättvist ibland, framför allt när det händer saker som man inte kan göra så mycket åt utan att bara försöka fokusera en dag i taget och framåt. Har ju varit borta från skolan en hel del men jag ligger i fas ändå, jag vet vad jag har för rester osv men ibland går till och med andra saker framför skolan. Det är jobbigt med tanke på hur mycket jag älskar frisörlinjen och jag vill verkligen göra allt för att bli en bra frisör i framtiden. Som sagt, jag tar en dag i taget.
 
Saknar & älskar dig pappa, vi fixar detta tillsammans. Du är alltid i mina tankar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: