Svar på fråga

Kan du tipsa om bra hårprodukter för slitet o torrt hår? :) schampo, balsam, inpackning osv? helst för alla hårtyper.

Svar: Jag älskar när ni frågar mig om hår, produkter och andra tips. Det är något som jag tycker om att hålla på med så fråga mera!

Jag själv har slitet hår och försöker använda/använder bra produkter som fungerar på mig som jag kan tips om och det är Maria Nila Kolorit repair schampoo och balsam för alla hårtyper dom produkterna gör håret mjukt, glansigt och gör att man inte får statiskt hår. Skit bra nu när vissa får statiskt hår på vintern! Sen vet jag en leave in hårinpackning från Lanza, lanza healing colorcare trauma. Du tvättar håret som vanligt fast utan balsam och smörjer in leave in hårinpackningen och låter det vara kvar i håret. Den jag köpte är för alla hårtyper och den hjälper att reparera slitet hår. Skit bra den med! Alla lanza produkter är för färgat och det är en slags värmeskydd i också! Sen är det en till produkt från Lanza, lanza healing strength silk serum som är silkesdroppar, värmeskydd och gör håret mjukt och glansigt. Hoppas du är nöjd med svaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: