15 sanningar om mig


- Vill jobba inom frisöryrket när jag tar studenten, läser ju till det nu!
- Jag HATAR när folk smaskar/låter när dom äter. Så äckligt!
- Har alltid varit ordningsam och mår bäst när har ordning och reda
- Jag hatar när folk glor
- Jag har haft navelpiercing i 3 år!
- Jag har dåligt självförtroende
- Jag hatar att vara osams med folk, måste lösa det på en gång om det uppstår bråk/tjaffs
- Har haft linser i snart ett år
- Har planer att flytta till Norrköping om 1-2 år
- Jag stör mig på folk som ska låta hela tiden, gapa, skrika, sjunga och små ljud som när grus har fastat under skon, frigolit ljud, kartong ljud eller gnislande tänder.
- Jag älskar mat!
- Jag tränade fridrott, handboll och dans för ett par år sedan. Nu tränar jag ingenting förutom gymet!!
- Är självständig och vill göra saker själv
- Jag älskar att duscha!
- Jag är noga med mitt hår. Noga vem som får färga, klippa och jag använder massa produkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: