Lov & bror kommer hem!

Då har man lov då! Det är så himla skönt att denna termin är över, jag är så skoltrött så det ska bli skönt att få vara ledig några veckor från skolan. Det är redan ett halvt år kvar till studenten och jag längtar så jag spricker!
 
Idag åkte jag till skolan, det var en restdag så jag åkte dit och gjorde två stora prov jag missat. Båda proven gick väldigt bra! Nu har jag bara kvar ett teoretiskt prov kvar i smink och sen ett blonderingsprov men dem tar jag efter jullovet. Så skönt att ha betatat av några prov nu precis lagom till lovet. Föresten så kommer min bror Simon hem i natt! Det känns så konstigt att du bor så långt bort från oss men det är alltid lika kul när du kommer hem och hälsar på. Han ska bo hemma hos mamma ett tag så vi kommer att fira jul tillsammans.
 
Vid 15 tiden gick jag till gymet, jag gymade två timmar och sen drog jag hem och lagade mat. Idag gjorde jag lax, ris och citronsås. Det blev oerhört gott! Nu ligger jag nybadad i sängen och kollar på Vampire Diaries. Jag kommer nog somna tidigt ikväll, i morgon vankas det jobb.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: