Gott nytt år!



Gott nytt år alla!! Jag kommer iallafall inte sakna år 2013! Det ska bli jäkligt skönt med ett nytt år, börja om ännu en gång och försöka göra år 2014 till det bästa! 2013 har det hänt mycket, mycket tårar, skratt, gråt, svek, lycka och händelser man önskade var ogjorda. Är glad över att ha mina två bästa vänner vid min sida oavsett vad, vi tre kommer alltid hålla ihop. Vi har varit bästa kompisar över 10 år, Lina & Ida, älskar er! Sen börjar jag det fina året min fina pojkvän som står mig oerhört nära, mer och mer känslor kommer och du är bäst! Min fina familj, vi har gått igenom mycket men vi försöker och vi kommer komma igenom allt tillsammans! Pappa, du kämpar på för fullt, hoppas att du orkar och du ska bara veta hur mycket jag älskar dig, hoppas du blir frisk snart fina du!

Älskar er alla! Gott nytt år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: