Erbjuden nytt jobb

I morse när jag satt på tåget till skolan, tänkte jag att jag bara skulle hem och plugga i lugn och ro hela kvällen. Med tanke på att vi slutade ett idag istället för halv fem så är det en underbar känsla att veta att man för en gång skull kommer hem tidigt. När jag kom hem med tåget, hämtade Lina mig på station och vi åkte och köpte lite julklappar. Har bara en julklapp kvar att köpa nu! Efter det åkte vi hem till mig gjorde mat och tog det lugnt framför tvn. Efter det rann tiden bara iväg och nu är klockan halv tolv... Att lägga sig tidigt, vart tog det vägen?
 
Jag har blivit erbjuden ett till jobb idag, vet inte än om jag ska tacka ja eller nej dock. Jag har varit tvungen att planera min vecka i minsta detalj för att kunna hinna med allt som måste göras. Klippningar, prov, städning, skola och jag ska även jobba på båda salongerna nu på jullovet. Det ska bli jäkligt kul, har längtat efter det! Föresten så har jag kollat runt hur länge som helst på internet efter en ny festtröja, har hittat en som jag ska beställa och ha på krogen på juldagen. Måste dock föra in pengar på kortet först innan jag kan beställa hem den!
 
Som sagt, så har det varit en dag med hur mycket händelser och känslor som helst. Min kropp har sagt ifrån för denna dag, magont, huvudvärk, trött osv. Nu måste jag plugga till mina två prov i morgon.. Det ända bra med att jag kan stanna uppe någon timma till är att jag har sovmorgon i morgon och tar lov så fort mina prov är klara i morgon. Härligt! Godnatt alla där ute.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: