Dad

Livet blir inte alltid som man har tänkt sig, det kommer upp både roliga och hemska saker under livets gång. Min pappa har alltid varit stark, snäll och underbar oavsett efter allt min syster, jag och pappa varit med om. Vi har försökt och är starka tillsammans, vi tre. Det kommer vi alltid att vara. Det kommer alltid vara vi tre mot världen oavsett vad. Det är mycket som händer nu och vi alla kämpar fullt ut nu, mest min fina pappa. Vi alla hoppas, önskar och vill att du blir frisk igen. Du är det förska killen jag älskat, lärt mig allt i livet, inte att ge upp och du har alltid funnits bakom mig i alla lägen oavsett vad. Du kommer alltid vara den ända killen som visat mig kärlek fullt ut, stöttat mig och visat mig rätt väg när det varit svårt. Ingen kommer ta din plats och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Oavsett vad som händer nu och framåt, kommer vi kämpa och hjälpa dig. Du är nummer ett nu och vi klara detta tillsammans. Älskar dig pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: