Besök av Lanza igår

Hade projekt dag i skolan igår och för oss två klasser i frisör kom en tjej ifrån företaget Lanza. Först visade hon upp och berättade om varje produkt som dom säljer. Vi använder deras produkter i skolan så det var kul att hon kom och berättade om vad dom olika produkterna gör och tanken bakom dom. Jag tyckte att det var väldigt intressant och kul. Inte varje dag man har besök av dom. Jag har bara testat deras schampoo, balsam och hårinpackning men jag tycker om deras produkter! På eftermiddagen testade vi Lanza's hår produkter på varandra med ettorna.

Jag fastande för två produkter, ena produkten är en hårinpackning som man inte sköljer ur, "Trauma Treatment". Som stärker upp hår som är sönder slitna av blondering osv. Och den andra produkten som jag vill köpa är Silk Serum, som sägs vara väldigt bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: