Färgat för första gången i skolan idag

 
I morse var jag helt död och det var nära att jag inte orkade gå till tåget som gick 07.22. Men efter att ha legat i sängen en timma längre än vad som var tanken från början gick jag upp! När jag åkte hem från skolan idag var jag glad över att jag orkade upp. Vi i klassen fick besök av L'ANZA idag, en liten föreläsning på tre timmar om deras färger och sen fick vi färga varandras hår för första gången i skolan!! Det var väldigt kul och det var flera som gjorde stora förändringar. Så jag färgade Julias hår och hon ska färga mitt hår nästa lektion. Har inte bestämt mig hur jag ska färga men jag vill absolut inte bli mörkhårig! Så får bli ljusare med antingen olika slingor eller nyansering, får se!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: