10 frågor

Vad består den bästa frukosten av?
Den bästa frukosten för mig är när man dukar upp hela bordet med en massa gott. Frukter, fil, flingor, ägg, smootihe, fler sorters bröd, färskpressad juice, bär och massa annat gott.
 
Favorit plagget?
Jag vet inte riktigt, har inget speciellt men älskar min nya blåa kavaj!
 
Bästa hårprodukten du har?
Det måste nog vara Leave in hårinpackningen från Lanza!
 

Mitt rum:
 
Den perfekta myskvällen?
Är när man är med bästa kompisarna, pojkvän och kollar på film, bara sitta och prata, äta en massa gott och myskläder eller äta ute och bio.
 
Favorit maten?
Jag älskar i stort sett allt när det gäller mat men en saftig köttbit, tacos eller spagetti & köttfärsås är favoriterna!

Viktiga personer i ditt liv?
Tre av mina viktigaste personer i mitt liv är Lina, Ida och min fina pojkvän, skulle aldrig klara mig utan er!

Favorit doft?
Doftljus, "Brilliant Pure Black" (killparfym), min parfym "Escada Taj Sunset" & doften av en ny tidning.

Bästa serien?
Jersey Shore (som ni kanske förstått hehe), Vampire Diaries, Pretty Little Liars & SATC!
 
Bästa platsen/platserna du varit på?
Alla ställen utomlands jag varit på & Göteborgs skärgård hos min älskade farmor.
 
(bild ifrån när jag var i Spanien)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: