Ett minne år 2011

 
Ett av mina bästa minnen ifrån förra året var när vi var i Spanien, staden bredvid Altea. Kommer dock inte ihåg vad staden hette som vi bodde i. Jag kommer ihåg att det var väldigt varmt och soligt väder när vi var där. Det var väldigt god mat och vi åt många goda efterrätter. Jag har ganska svårt med att bli brun, jag blir oftast bara röd. Men där blev jag väldigt brun och jag solade nästan varje dag. Den sista veckan fick jag soleksem över hela bröstet, fy tusan vad ont det gjorde och vad det kliade och stack i huden!! Det finns en mysig och fin strandpromenad längs havet enda till Altea. Det finns jätte fina bilder på google. Jag hade min gamla LG mobil när jag var där så kvalitén på bilderna blev inte så jätte bra.
 
Det är absolut ett ställe i Spanien som jag rekommenderar! Jag vill åka dit igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: