Tillskott till hud, hår & naglar

Gick ut en stund till förut, har fikat, smaskat godis och ätit mat. Nu har vi mättat maten lite och jag ligger i sängen, det är dags för lite plugg. Sen blir det att kolla på ett (nytt?) avsnitt av johan falk. Föresten så känns det som att jag vänt tillbaka dygnet nu, jag blir trött tidigt på kvällen nu och sover hur djupt som helst på natten. Känner mig väldigt utvilad på morgonen.

Jag köpte dom dära tillskott tabletterba för hud, hår och naglar för två veckor sedan snart. Det tar ju ett par veckor innan det kommer igång i kroppen men det känns redan som att jag har fått tjockare och starkare naglar. Äntligen!! Har hur mjuka som helst annars, som bara går av och flisar sönder. Det stod även att man kunde få mera/lite finnar av tabletterna och det har jag märkt! Men man skulle fortsätta att äta dom iallafall för kroppen för ut smuts och skit i huden. Hösten brukar vara värst för mig när det gäller huden annars också, får mera finnar då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: