Ny väska

Var tvungen att ta åtta tåget idag och i morgon måste jag ta tjugo över sju tåget igen. Är så himla trött om dagarna och kommer vara helt död när jag kommer hem ifrån skolan i morgon. Slutade tidigare idag då jag inte mådde bra, jag har haft konstant huvudvärk i två dagarna snart och vet inte riktigt varför. Jobbigt! Om det inte blir bättre måste jag kolla upp det. Kevin mötte mig vid tåget när jag kom in till Katrineholm och vi gick på stan en stund. Jag köpte mig en ny väska på rea och toffsar. Han köpte öven lite till sig själv. En ny väska har jag letat efter väldigt länge och denna jag köpte har jag kollat på flera gånger men tyckte att den var lite för dyr och jag visste inte om jag skulle lägga pengarna på något annat. Men nu hade den sänkts med 50% så passade på då. Dock får jag inte plats med min dator i men det gör inget.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: