Silverschampo från serien "Maria Nila"

Mådde inte så bra i morse och ställde fram väckarklockan flera gånger för att jag var så trött. Blev stressigt att fixa sig och han precis i tid till praktiken. Idag på praktiken har det varit lugnt, har kollat på olika färgningar, städat och gått ärenden. Förra gången hade jag ju lina som kund men idag hade jag ingen. Har fixat lappar om elevklippning, så ni som behöver klippa er kan ju komma till mig på tisdagar om ni vill!

Slutade sent idag och gick hem till älskling som väntade på mig. Jag köpte även ett silverschampo på praktiken till ett bra pris! har testat den produkten på kunder och den fungerar väldigt bra så ska ge den ett försök på mig!

På bilden under är det två flaskor men märket "maria nila" har ändrat på deras flaskor så den långa är hur dom ser ut nu och den lilla är hur dom såg ut innan. Det är samma innehåll i båda och dom har ökat innehållet med 50ml mera, det ska bli intressant och se hur produkten blir i mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: